اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

آموزش ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی به خانواده‌های زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز از امضای قرارداد اجرای آموزش مهارت‌های اخلاقی و زندگی برای خانواده‌های زندانیان خبر داد.

آموزش ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی به خانواده‌های زندانیان

جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، انجمن حمایت زندانیان مرکز با انعقاد قرارداد با اداره کل زندان‌های استان تهران و نیز مساعدت سازمان اجتماعی کشور، به برگزاری کارگاه‌های آموزشی حول محور «ارتقای مهارت‌های اخلاقی و زندگی» ویژه فرزندان و همسران زندانیان اقدام کرده است.

وی تأکید کرد: با صرف اعتبار فوق آموزش‌هایی نظیر مدیریت هیجانات، مهارت کنترل خشم و مهارت مدیریت استرس،  پیشگیری از خطرات و سوء استفاده از اینترنت و استفاده بهینه از فضای مجازی به بیش از 500 نفر از اعضای خانواده محکومین بیش از ۶ ماه حبس ارائه می‌شود.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز افزود: خوشبختانه با همکاری و بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی، آموزشی شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این آموزش‌ها در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 واقع در میدان خراسان برگزار شد و استقبال خوبی از سوی خانواده‌ها به عمل آمد؛ همچنین همزمان با آموزش همسران زندانیان، فرزندان آنها نیز در همان محل تحت آموزش قرار گرفتند.

باقری تصریح کرد: خانواده زندانیان در معرض آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری قرار دارند و ما تلاش می‌کنیم در این دوره‌های آموزشی، شیوه‌های مواجهه این خانواده‌ها با آسیب‌های اجتماعی را آموزش دهیم.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: حساب زندانی با خانواده او جداست و نباید به این خانواده‌ها در نبود سرپرست خانواده بی توجهی شود.

وی گفت: در این دوره به هر شرکت کننده 200 هزار تومان در قالب کارت هدیه اعطا شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول